Almenü
Elérhetőségeink
Klsz Szolgáltató Kft.
7632 Pécs, Fellbach u. 18.
 
Telefon: 06-72/526-961
Fax: 06-72/526-962
Mobil: +36-30/9369-123
 
Ügyfélfogadási idő
Hétfő 9.00 - 16.00
Kedd 9.00 - 16.00
Szerda Zárva
Csütörtök 9.00 - 16.00
Péntek Zárva
Szombat Zárva
Vasárnap Zárva
Ebédidő 12.00 - 13.00
2018. május 27. vasárnap
Tevékenység címke
Társasházkezelés
Társasházkezelő
Közösképviselet
Közösképviselő
Ingatlankezelés
Szakmai felelősségbiztosítás
Cégünk rendelkezik szakmai felelősségbiztosítással.
Felelősségbiztosítás értéke: 10.000.000 Ft
Biztosító: Generali-Providencia Biztosító Zrt.
 
Általános tevékenység

A Társasházi törvény értelmében a teljesség igényével:

  • Közgyűlések előkészítése, tulajdonosok levélben történő értesítése, hírdetmény kihelyezése.
  • Közgyűlés (részközgyűlés) levezetése, a megszavazott határozatok közzététele, azok végrehajtása.
  • Közgyűlési Határozatok Könyvének vezetése.
  • Éves beszámoló, következő évi gazdálkodási terv, közös költség hozzájárulási javaslat elkészítése, előterjesztése.
  • Kapcsolattartás, együttműködés a számvizsgáló bizottsággal.
  • Hasznosítási javaslatok előkészítése, elkészítése, véleményeztetése, elfogadtatása és a teljesítés ellenőrzése.
  • Teljesen különálló bankszámlák nyitása a Társasháznak legmegfelelőbb vagy a Társasház által előre meghatározott pénzintézetnél.
  • Teljeskörű banki ügyintézés.
  • Közüzemi szolgáltatókkal való kapcsolattartás. Az esetleges szerződések megkötése vagy módosítása.
  • Közbeszerzések teljeskörű bonyolítása.
 
Pénzügyi tevékenység

Cégünk pénzügyi tevékenységének bemutatása tulajdonképpen a havi előírányzattól a tényleges felhasználásig vezető "utat" foglalja magába.

Talán ennek az irányvonalnak megfelelően kezdjük az elejéről.

A kezelendő egység kialakítása.

  • A kezelt épület típusa
  • azon belül maga az épület és
  • azon belül maguk az ingatlanok egy teljesen külön egységként szereplnek a nyilvántartásunkban.

Ezt a nyilvántartási egységet havi szinten maximálisan 30 bevételi jogcímmel terhelhetjük annak megfelelően, hogy az adott egység milyen jelleggel bír.

A bevételi jogcímeinket 6 fő csoportba soroljuk (közös költség bontása).

  1. Felújítási alappal kapcsolatos díjak
  2. Biztosítási díjak
  3. Közüzemi díjak
  4. Garázsdíjak
  5. Helyiségdíjak, bérlemények díja
  6. Üzemeltetési díjak, kezelési költség díja

Az egységek jellegét tekintve teljesen elkülönülnek

  • a lakások
  • a garázsok
  • a helyiségek egymástól.

A ténylegesen egy hónapra vetített előírások értékét többféleképpen tudjuk beszedni ügyfeleinktől.

  • Pénztári befizetés útján
  • Postai készpénzátutalási megbízás (Csekk) segítségével
  • Banki átutalással

A beszedési módokból fakadóan ügyfeleink igényének maximális kielégítése érdekében valamennyi pénzintézettel kapcsoltban vagyunk.

A havi előirányzatokról minden esetben, egy elszámolási egységre vetítve "terhelési értesítőt" állítunk ki.

A havi előírányzatok alapján készített "terhelési értesítő magyarázatát" itt érheti el.

A könyvelésünk kettős könyvvitelű, mely minden tekintetben megfelel a törvényi szabályozásoknak valamint a Társasházakra vonatkozó speciális szabályoknak.

Azon ügyfeleink, akik felkeresik ügyfélszolgálatunkat, az épülettel kapcsoltosan azonnal elszámolást tudunk készíteni, mely tükrözi az épület aktuális gazdálkodási helyzetét.

Minden előre látható változásról előre értesítjük ügyfeleinket írásban.

A beérkezett számlák teljesítése egy többszörösen ellenőrzött folyamat. Vállalkozói számlák esetében kizárólag az épület által meghatározott személy által igazolt, a munka elvégzése után műszakilag ellenőrzött számlát állmódunkban teljesíteni.

A helységek, falfelületek és egyebek bérbeadásból származó bevételek épületenkénti nyilvántartása, és a kapcsolódó bevallások elkészítése és határidőre történő benyújtása.

Fontosnak tartjuk, hogy ügyfelünk pontos, naprakész információval rendelkezzen a saját ingatlanukra vagy az épületre vonatkozóan.

A felmerült kérdéseival kapcsoltban kérem keresse munkatársunkat.

 
Műszaki tevékenység

Az épületek folyamatos, zökkenőmentes üzemeltetésének biztosítása. Karbantartási és felújítási terv készítése az év végi elszámolással egy időben.

  • Az épületek műszaki felügyelete, műszaki ellenőrzés elvégeztetése.
  • Váratlan meghibásodások gyors, pontos, szakszerű, hatékony elhárítása.
  • A Társasház állapotának, felszerelési és berendezési tárgyainak folyamatos, rendszeres ellenőrzése.
  • Érintésvédelmi, tűzvédelmi előírások betartatása, valamint az ehhez kapcsolódó engedélyek, berendezések beszerzése.
  • Időszakos műszaki bejárás. Ebből fakadóan javaslatok készítése a szükséges elvégzendő feladatokról és ezek közgyűlés elé történő terjesztése.
  • Árajánlatok megkérése, optimális ajánlatok szavazatra bocsátása.
  • A közgyűlési határozat alapján elvégzendő munkára ajánlatok bekérése. Megrendelés, szerződéskötés és a kivitelező folyamatos ellenőrzése.
  • Az építési engedély köteles munkák engedélyeztetése.
  • A Társasházat érintő pályázatok figyelése. Határozat alapján pályázat készítése.

Építészeti, épületgépészeti és épületvillamossági karbantartások, felújítások ügyintézése, lebonyolítása bármely technológiával épült épületeknél.

Igény esetén bármely épület típusnál pályázatok készítése.

  • Utólagos hőszigetelés
  • Tetőszigetelés
  • Nyílászárócsere
  • Fűtés-, víz-, szennyvízrendszerek cseréje, korszerűsítése.

Akkut problémák kezelése:

  • Víz-szennyvíz csőtőrés
  • Lift meghibásodás
  • Elektromos rendszer meghibásodása

Egyéb esetekben, a bejelentést követően gyors helyszíni felmérés, több vállakozótól árajánlat bekérése, szerződés kötése a minden szempontból (nem csak az ár) legmegfelelőbb vállalkozókkal. Különös figyelemmel az épületek érdekeinek megfelelően. (kötbérezés, rész illetve teljesítési határidők megszabása)

A kivitelezések során folyamatos ellenőrzés kíséri végig a különböző munkafolyamatokat. (pl.: az eltakart szerkezetek)

A felmerült kérdéseivel kapcsoltban kérem keresse munkatársunkat.

 
Jogi tevékenység

Az épületek közös képviseletéből adódó jogi képviseletet cégünk szakképzett, kellő gyakorlattal rendelkező jogi csapattal látja el.

Ügyfeleink számára egy koordinátor munkatársunk folyamatosan rendelkezésre áll, aki biztosítja az ügyek gyors, pontos lebonyolítását. Kapcsolatot tart a közüzemi szolgáltatókkal valamint - ami a legfontosabb - cégünk jogi képviselőjével. A koordinátor a megoldandó jogi helyzethez a szükséges dokumentációt előkészíti, valamint időpontot egyeztet ügyfeleink számára cégünk jogi képviselőjével, hogy a megoldás gyors és hatékony legyen.

Sajnos az ügyek jelentős részét a hátralékos ügyfelekkel való ügyintézés teszi ki. A hátralékos ügyfelek kezelésére kialakítottunk egy eljárási sorrendet, amelyet szeretnénk néhány szóban részletezni.

Fontosnak tartjuk a konszenzus kialakítását.

Valamennyi ügyfelünknek egyenlegközlőt küldünk a tárgyidőszak zárását követően. A hátralékot felhalmozó ügyfeleink ezen felül egy felszólító levelet is kapnak, melyben kérjük, hogy a hátralék rendezése érdekében keresse fel ügyfélszolgálatunkat. Az egyeztetések alkalmával dől el, hogy létrehozható a konszenzus vagy peres útra kell-e terelni a követelést.

A peres eljárás elkerülése mindkét fél számára kielégítő megoldás lehet minen tekintetben.

A legjobb eljárásnak bizonyult a részletfizetés.

Alkalmazása már több esetben is bizonyított.

Azonban beszélnünk kell azokról az esetekről is, amikor az előbb említett módszer kudarcot vall. Ebben az esetben természetesen a peres eljárás az egyedüli járható út.

A csoport feladata az előzőekben részletezetteken kívül, Társasházakra vonatkozóan a

  • Szervezeti és Működési Szabályzat (SZMSZ), valamint
  • az Alapító Okirat elkészítése.

A helységekre, falfelületekre és egyéb bérleményekre vonatkozó bérleti szerződések ellenőrzése, megkötése, figyelése.

Az előzőek alapján nagyon fontosnak tartjuk egyrészt az ügyfelek, az épületek és cégünk fizetőképességének megőrzését. Ezek biztosítják meglévő és leendő ügyfeleinknek a biztonságot ás a megbízhatóságot.

Cégünk "A személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyílvánosságáról" szóló 1992. évi LXIII. törvény értelmében az ügyfelek személyes adatait harmadik fél számára kizárólag az ügyfél írásos beleegyezésével adja ki. Ez a tény egyre jobban erősíti cégünk és ügyfeleink bizalmi kapcsolatát.

A törvény letöltéséhez kérem kattintson ide.

Jogi ügyekkel kapcsolatban kérem keresse munkatársunkat.

 
Impresszum Klsz Szolgáltató Kft. Az oldal tetejére
Jogok 7632 Pécs, Fellbach u. 18. Oldaltérkép
Beállítás kezdőlapnak Minden jog fenntartva! - © 2007-2018. - Klsz Szolgáltató Kft.